среда, 30. мај 2007.

22.04.2007 Pozzolo

Sad bi bilo pogresno promeniti mesto i varalicu....i ovaj put odluka je da idemo u Pozzolo na reku Mincio.Dolazimo vrlo rano,ali mesto je zauzeto...tu su dva momka koji su dosla u 02,00 i pecaju na ziv mamac (jegulja).Prosli put smo napravili dar-mar i naravno da je mesto zauzeto.No nema veze, koliko sam iz dosadasnjeg pecanja mogao da zkljucim, kada voda iz kanala izlazi polako(kao u ovom slucaju)bolje je mesto ono iznad,gde je sa nase strane rupa a sa suprotne glavni tok.
Odlazimo na gornje mesto i otvaramo termos sa kafom...razdanjuje se al nema potrebe za zurbom.Posle kafe, silazimo do vode, i naravno wobbler 13 cm, dvodelni, sa zveckom od Zorana Dimitrijevica,vodjen mojom rukom ide u nove pohode(ovo je bas lepo receno :-)).
Zvuci neverovatno,al posle par zabaca udarac...i ovaj je krupan,bar po tome kako izvalci pletenicu.Masinica obzirom da je proverena,ima bas jako zategnutu kocnicu i ovako silovito odmotavanje mi kaze da nije sitan.
Udarac je usledio opet na 10-ak metara od obale i to na istom mestu gde sam ulovio i soma od 01.04.2007.godine.
Posle nekih 20-ak minuta evo slika...





Poucen iskustvom od proslog puta silazim do reke i drugi put.Nakom pola sata opet udar...ovaj put na veoma neobicnom mestu (gde ga nisam nikada imao),na samom obodu brzaka.Za trenutak sam pomislio da nije som,ali posle par minuta na obali se pojavljuje jos jedan som...ispod 10 kg ovaj put...

Sta da kazem Zorane (Dimitrijevicu) majstore...

Pozdrav od PECAROSA