среда, 30. мај 2007.

15.04.2007.Pozzolo


Posle 1-aprilskog izlaska odlucismo da probamo ponovo varalice Zorana Dimitrijevica na istom mestu i za istu ribu...ovaj put idemo na soma.
Stizemo rano na mesto i primecujemo izmaglicu koja je odvojena od zemlje na visini od 2 metra...deluje pomalo filmski,al mene podseca na Moravu i milocajski most kada sam lovio mrenu,uvek kad je bilo ovako dobro sam priolazio.
Stigavsi na vodu,odlusujem da se zaustavim kod kanala koji ovaj put u punoj snazi preseca reku.
Na daiwu pike titanijum uparenu sa daiwom infinity Q3000 stavljam Zoranovu 13-icu,dvodelni wobbler sa zveckom koji je i pre petnaest dana ovde napravio uspeh.
Zabacujem u kruzni tok i vodim varalicu nizvodno,koja prakticno ide uz vodu (zbog povratnog toka) tako da je mogu voditi sto sporije.Posle par zabaca udar(i ovaj put na nekih 7-8 metara od mene)...kontriram i pocine borba...som nije veliki i posle par minuta je na obali.
Dobro je....sve vise imam poverenja u varalicu...izgleda da je to ono pravo.Nastavljam sa zabacivanjem i to uvek uzodno i vodim polagano prema meni.Nije proslo ni deset minuta i opet udar...ali ovaj put na samo par metara od mene.U trenutku sam pomislio da je neki mali somic jer posle kontre riba ide vrlo lano prema meni...ali samo u trenutku...jer posle toga sledi ono sto cu dugo pamtiti...som...ogroman...fakticki se nasukava na obalu...sve prsti oko mene i ja u trenutku neznam sta da radim...al on zna...polazi naglo u dubinu i Q3000 zapocinje svoju najlepsu pesmu.U prvom begu mi izvlaci oko 20 metara pletenice i to mu je bilo najdalje sto je uspeo da ode.Gledamo na sat 07,15...borba je pocela...znam da je riba velika,a znam i da moj pribor nije namenjen za soma,bar ne za tako velike,no sta je tu je.
U 07,50 Nery ulazi u vodu i prihvata soma...umoran je, al sa jos malo snage u sebi...upozoravam ga da je bolje upotrebiti i kuku jer voda je hladna a obala strma....ne bi prijalo kupanje.I napokon evo ga...najveci som koga sam uhvatio na varalicu ...167 cm i 41 kg...bravo za mene :-).
Dok sam odmara sretan i zadovoljan,Nery kaci jos jednog,ali posle par mintua som se otkacine.Sve zaboravljam i uzimam ponovo pribor.Do 09,00 imao sam jos dva soma ali obadva su uspela da se otkace...evo sta je ostalo od varalice posle zadnjeg koji mi se cini da je bio veci i od ovog predhodnog...iz cistog razloga jer je uspeo da izvuce vise od pola masinice pletenice i posle par minuta uspeo da se oslobodi....
No dobro sada imam ogromnu zalihu varalica Zorana Dimitrijevica,tako da nema bojazni i za vece primerke koji prave ovakve stete....Za kraj ovog izvestaja zajednicka fotografija za uspomenu.