недеља, 1. јул 2007.

Grande fiume

E ovog puta sam navio dva budilnika....ustajanje u 03,00 i posle jutarnje kafe i brze pripreme pravac "grande fiume" iliti reka Po,kako je nazivaju ovde u Italiji.V0d0staj se stabilizovao i vrednost jucerasnjeg merenja je iznosila -140 cm...to je dobro,znaci da ce se "peneli"(vestacki sprudovi od kamena ) podobro videti i sa njih ce biti lako pecati,sto je opet za one koji nemaju camac, spas.Od Nerija krecemo oko 03,35 i nesto pre 05,00 smo na vodi.Sve vri od ribe...ispred samih nogu grabljivice jurcaju na sve strane...neznam dal da odmah krenem sa tezim priborom na soma il da probam da provucem malo ispred.Odlucujem se da okupam malo varalicu pod nogama da vidim cisto o cemu se radi.Posle par zabaca moj prijatelj Nery ima spremnu kombinaciju za soma i ja menjam pribor.Pocinjemo sa teskim 13-icama Zorana Dimitrijevica.
Primecujemo da som lovi i to podosta daleko od nas,uglavnom prema sprudu koji se vidi ispod napera.Savetujem Neriy-u da proba prema sprudu,tamo dokle moze zabaciti jer je on bio u blizoj poziciji i posle par zabaca mi odgovara da voda nije mnogo duboka i da bas u centru povratnog toka postoji podvodno ostrvo izduzenog oblika...e to je ono sto me zanima i odmah zatim Nery vice,"evo ga"...Skacem kao gazela da dohvatim aparat i zamalo da slomim nogu,kad mi on porucuje da som nije veliki i da ce ubrzo da pozira :-).Sa gornje strane penela,sve prsti,bucov se bas nesto jutros razjurcao.Ostavljam teskasa i moj verni Hardy vec lansira toby-ja od 10 gr u samo zariste dogadjaja...par okretaja i udarac...ovde kad radi bucov radi.Jedini problem je sto ima toliko sitnih komada da oni veliki ili nestignu ili nece da se mesaju sa boranijom pa je one prave dosta tesko uloviti...3-4 komada i Nery me pono obavestava da je imao udar...e sad je na mene red :-).Posle samo dva zabaca i ja vicem "evo ga"...nije doduse veliki al je uvek zadovoljstvo imati soma na varalici...dobar je to borac.Posle 07,30 sunce je vec visoko na nebu i odlucujemo da se polako pakujemo...ja nemogu da jos malo neprobam bucova.Nista se nije promenilo ukupno 10-ak komada ali svi oko 0,5 kg.Na stapu Hardy od 1 oz. pletenici 0,04 i steli 2000S i to je uzivanje.