петак, 1. јун 2007.

21.05.2007 Adige

Dogovor pada da uvece posle posla odemo malo na Adige u Paronu.Nery dolazi po mene oko 19,00 i odlazimo da probamo malo klena.Jos je dan i dolaze tako sitni komadi da me sramota da lovim,neki 5-6 komada...Nery ima malo krupniju varalicu i neuspeva da zakaci nista.Malo kasnije stize i Nikola...pozdravljamo se i on odlazi uzvodno pod most a mi ostajemo u brzaku.Vidi se mrest mrene u prelivu a kad je tako ispod preliva ceka klen...ceka i krenuce po samom mraku.Malo kasnije dolazi i Carlo,ja im ponavljam da ce po mraku da krene a kako me gledaju vidim da mi neveruju...al dobro.Carlo kaci par mrena neke za ledja,neke i napadaju vobler,al nista narocito.
Skoro je mrak i sa mesta ispod Mosta dolazi Nikola,jos niko nije nista uhvatio...pozdravljamo se i onda Nery vice "evo ga !"....dosta price...pocinjem sa zabacivanjem uz sami brzak...Goldy kruskica kucka po sljunku i po samom prestanku (kada nailazi na podvodni stepenik,gde naglo pocinje dubina) udar...i ja vicem "evo ga!" ...za nekih 5-6 minuta 3 prelepa klena nalaze se na obali.Vec je 21,30 pocinje zabrana i Carlo i Nery me "primoravaju" da napustim mesto,kako bi oni mogli da zabace koji put :-)....ali sve je uzaludno....to vece ja; 3 prelepa klena Nery; jednog...