недеља, 27. мај 2007.

Stapovi i masinice koje koristim

Sto se tice pribora koji koristim,pre sam imao vise, za sve vidove varalicarenja.Sada imam samo dva kompleta sa kojima sam prezadovoljan i koji pokrivaju sve moje potrebe.
Radi se o kompletu za lako varalicarenje koji se sastoji od stapa marke Hardy Favvourite i masinice Shimano Stela 2000S.
Pletenica je Fireline Cristal 0,04 mm nosivosti 3,5 kg,sa kojom sam zaista prezadovoljan ali koja zbog svoje debljine (ili tankoce) ima manu da se posle 2-3 meseca iskrza i potrebno je okrenuti,sve u svemu nema bas veliki radni vek.


Za srednje tesko varalicarenje sebe sam castio stapom Daiwa Pike Titanijum i masinicom Daiwa Infinity Q3000.Stap je izuzetno brz i ima vrsnu akciju,prezadovoljan sam njime a sto mi je i on sam potvrdio priliom zamaranja i izvlacenja soma od 41 kg :-).

O masinici...sta da kazem...daiwa je uvek daiwa.Na nju sam namotao pletenicu Spiderwire od 0,25 mm nosivosti 22,95 kg... e to mi je licno senzaciolno otkrice....prezadovoljan sam ovom pletenicom.Jedino je izgubila malo boju.Niti se mrsi, niti se krza, ne bubri kao ostale...ponasa se fenomenalo.